Weetjes

Op deze pagina vind je informatie over de service van Time to cozy up. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Mail gerust naar info@timetocozyup.be. 

Verzending

Onze producten worden verzonden door Bpost. De kosten die wij voor verzending van je bestelling berekenen bedragen € 5,95 voor pakketjes onder de 10kg. De mogelijkheid bestaat ook om uw bestelling te laten leveren in een afhaalpunt. Dan zal de kostprijs ook € 3,95 zijn.

Andere pakketjes worden als volgt geleverd:

Tevens bestaat de mogelijkheid om je bestelling af te halen in Brasschaat. In dit geval worden er natuurlijk geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit kan enkel op afspraak en na 17.00u.

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen bij je thuis te laten bezorgen, mits op voorraad. Indien we je bestelling niet op voorraad hebben zullen we je binnen 2 werkdagen op de hoogte stellen en aangeven wanneer we het verwachten te kunnen leveren.

Woon je niet in België maar wil je wel een bestelling plaatsen? Dat kan! 

Voor Nederland en Duitsland € 5,95 indien levering thuis of bij pick-up point

Voor Frankrijk € 9,00 indien levering thuis of bij pick-up point

Voor Luxemburg € 7,00

Voor verenigd Koninkrijk € 12,00 of € 9,50 indien levering bij pick-up point

Voor levering in alle andere landen, gelieve contact op te nemen via info@timetocozyup.be

Betaalmogelijkheden

Veilig betalen kun je bij Time to cozy up door middel van de volgende betaalmogelijkheden:

Onze bankgegevens zijn:

Rekeningnummer: t.n.v. Time to cozy up

IBAN BE07 7330 4093 7666
BIC: KREDBEBB

Retourneren

Mocht een artikel ondanks onze goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je hebt het recht om binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten de koop op afstand te ontbinden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en worden niet teruggenomen indien: de artikelen beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn, je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen of je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd. 

Indien je een product wilt retourneren dien je dit vooraf aan te geven via info@timetocozyup.be. De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke je ontvangt na aanmelding van je retour en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat je retournering door ons verwerkt is.

De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retournering wordt gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er op dat de verzendkosten voor je eigen rekening zijn.

Annuleren

Wanneer de bestelling nog niet is voldaan en verwerkt dan kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Heb je de bestelling betaald via overschrijving naar onze bankrekening en is je bestelling nog niet in behandeling genomen, dan kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag worden teruggestort.

Wasvoorschrift

Om de kwaliteit van de textielproducten van Clayre & Eef te kunnen waarborgen, adviseren wij de volgende behandeling:

Raadpleeg altijd voorafgaand aan het wassen het waslabel dat bevestigd is aan het betreffende product. Alle textielproducten van Clayre & Eef zijn met zorg gemaakt. Het zijn handgeweven materialen. Onregelmatigheden zijn kenmerkend voor de productwijze van deze materialen. Deze onregelmatigheden benadrukken de authenticiteit van onze producten en zijn daardoor geen reden tot reclamatie. Een krimp van 10% is acceptabel voor dergelijke materialen. 

Beveiligd orderproces

Het gehele ordertraject van onze webwinkel is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL). Zodra je vanuit de winkelwagen doorgaat naar het orderproces schakelt de pagina automatisch om naar een SSL verbinding, zodat de verbinding niet ‘afgeluisterd’ kan worden.

Privacy

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Wij garanderen dat jouw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij je vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens niet aan externe partijen.

Klacht

Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar timetocozyup@proximus.be. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften. Indien je kiest of hebt gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal je klacht ten allen tijde ongegrond worden verklaard.